anonim05 benimki de öyle. Hatta detaylıya girdim doktor 3 kere dışarı çıkardı lavaboya git yemek ye öyle gel diye ama tık yok aynı durdu. En son dedi başka gün gel tekrar 😂 ikili taramada da aynı gün 3 kere ultrosona girdim çık gel çık gel. Çocuk oynamıyor yani 😂 en etkilisi yürüyüş oldu bana ama oda çok etkili sayılmaz 😂