Aslinuur benim sancı cikmiyordu ağrım yoktu ilk cocugumda 33 haftalık 7 cm açılma oldu on gün hastanede yattım sonra.kendi isteğimle cikis yaptım 37+0 da hafif suyum sızdı suni sancı ile doğurdum bir ay bekledi hiç korkmayn zamanını bekliyor ben dolaşıyordum bile o bir aylık sürede çok şükür bişey olmadı şimdi ikinciye hamileyim 34+4 bugün bu saatten sonra korkmam doğsa da