Arkadaşlar ben bugün kadın doğuma gittim baya şikayetim vardı onları söylerken bebeğin kilosunu unuttum sormayı herşey yolunda dedi gayet iyi ama kilosunu boyunu söylemedi bende unuttum sonradan aklıma geldi ultrason kağıdından hesaplama gibi bişey varmış doğru mu nasıl oluyor bilgisi olan yardımcı olur mu