Babymom07 Leyla-9 bende bolca zıbın var yazın genelde zıbın giydiririm diye düşünüyorum 15 16 tane altlı üstlü takımım çok fazla yok ama yenidoğan için 5 tane falan şimdilik yeter diye almadım artık ihtiyaç oldukça alacağım
BabyAta Ben 8 9 tane aldık onlar bile zor yetiyor yıka kurumasini bekle ütüle derken bir şey kalmıyor benim bebeği kusan bir bebek çabuk kirleniyor kıyafetler