Babyy_1 30.uncu haftadayim ve bebek hareketini gün içinde hissetmedigim için doktora gittim ve ultrason da bir sıkıntı çıkmadı ilk kez nst ye girdim ve doktor sonuç iyi ama biraz daha hareketli olmasını isteriz dedi. Bu ne demek oluyor bir bakar msnz
Amine_Sultan Kötü görünmüyor değerler normal ama evet doktorlara sorunca 140 150 arası fazla olmasını istiyorlar bana 3 kez bağlandı bugün 3.de istedikleri gibi çıktı 39+3
umrumdadegil Babyy_1 evet canım bebiş fazla hareket etmemiş doktorun dediği gibi hareketleri yine takipte kal
umrumdadegil Babyy_1 belkide o an uyuyor olabilir bilemiyorum doktor neden olabileceğini söylemedi mi
Babyy_1 umrumdadegil Sadece nst sonucu iyi ama biraz daha hareketli görmek isteriz dedi gün icinde takip et eğer hareketler artmazsa tekrar gel nst ye sokariz dedi
umrumdadegil Babyy_1 evet genelde hareketsiz olunca beğenmiyorlar sonucu tekrar çekilmesini istiyorlar benim hareket azdı bir süre sonra suyum azaldı doğuma alındım o şekilde. Dediğim gibi takipte kal bakalım hareket az olursa yine git
Babyy_1 umrumdadegil Beklicem bakalim. Şimdi nasılsiniz bir sıkıntı yok dimi doğum olarak sizde ve bebekte
umrumdadegil Babyy_1 iyiyiz çok şükür suni verdiler bebeğimin kalp atışı düştü o yüzden acil sezaryene alındım sonra bi problem olmadı çok şükür