Smyrsrcnk Canım bende adetim gecikti birgün sonra öğrendim 4 Haftalıktım yani kese oluşmuştu ama bebek biraz daha geç görünüyor ben 7 Haftalıkken tekrar gittim hem bebeği hem kalp atısını duydum. Biraz daha bekle istersen çünkü bazı doktorlar can sıkabiliyor kese oluşmuş bebek yok diyip bu sefer korkuyorsun