blkesr10 Zeyno_01 ben öyle oldum adet oldum ama betam 300 lerdeydi. Düştü zaten betam sonra. İlerlemedi gebelik
minnosbirkiz Zeyno_01 genelde o şekilde olduğunda kimyasal oluyor, gerçekten gebelik varsada düşük tehditi olarak algılanıyor, çünkü hamileliğin hiç bi evresinde kanama normal karşılanmıyor