Hamisler 30 üncü haftadayim ve bugün bebek hareketini hissetmedim o yüzden doktora gittim ve ultrason da hiçbir şekilde sorun çıkmadı ama doktor nst ye de bir gir bakalım dedi. İlk defa nst ye girdim ve orda da bebek hareketi hissetmedim doktor gün içinde kendini kontrol et yine hareket olmazsa gel dedi. Nst de bile hareket çıkmaması normal mi