Mirach Ya tecrübeli anneler bakabilir misiniz? 20 gün oldu sezeryan olalı. Dikişlerim hala çok acıyor. Çok afedersiniz kötü kokulu bir akıntı geliyor gibi, birde resimini çektim böyle oldu normal mi doktora gitmem gerekir mi sizce ?
minik_kurabiyeee Mirach geçmiş olsun bende sezeryan oldum ama asla böyle olmadı enfeksiyonu var gibi bence ihmal etmeyin en kısa zamanda gidin doktorunuza
Mirach minik_kurabiyeee ilk sezeryanda benim De böyle olmamıştı şimdi 2. Oldum böyle oldu acıyor zaten hala ya :(
Eftalya54 Mirach surekli yika kurula kuru tutman lazm enfenksyom var orda baya antibiyotik alman lazm doktora basvur mutlaka ben 4 dncu sezeryna giricem ordan biliyorum bende dha kotusu olmsdi plastk cerraga git alt karnin varsa 1 yil sonra gerdirme yap bu resmide goster silme uyguna yapiyo devlet gecen yil 3 bindi
Sadeceanne2 Mirach kuzum acıması normal ama kızarık r kısım var ya orayı. Steril et sürekli terletme. Antibiyotik li krem kullan Eğerkoku , sıvı. İrin geliyorsa o zaman doktora git Ama acıması normal zorladıysan
Mirach Sadeceanne2 acısı da var ama kötü kokulu bir sıvı da geliyor sanki kokusunu alıyorum çünkü silince falan. Enfeksiyon kapmış diyorlar ama bakalım evet gideceğim doktoruma çok teşekkür ederim 💐
Babyy_1 Mirach Kötü kokulu bir akıntı varsa enfeksiyon demektir bence hiç beklemeden acile bile olur doktora gidin. Enfeksiyon ilerleyip kana karisirsa daha kötü olur
Mirach Babyy_1 yarın bebeğimi doktora götüreceğim zaten kendi doktoruma da çıkarım orda çok teşekkür ederim ☺️
Ruhsar35 Mirach ne demek canım kuru tut oranı nemli bırakma terleme falan olursa sık sık hava almasını sağla imşallah geçer olabiliyo böyle şeyler kolay değil 7 kat dikiş var🥰
Fasulyeninhikayesi Mirach engeksiyon olmus cnm acik gibi duruyor bi yerind3 akinti kokulu diyorsun enfeksiyondan kaynakli bence bekleme bi acil3 falan git ilerlemesin gecmis olsun
Mirach Fasulyeninhikayesi çok teşekkür ederim yarın gideceğim doktora kendi doktorum görsün en iyisini o bilir 🙂
Fasulyeninhikayesi Mirach Mirach benimde 12 sene once ilk dogumumda olmustu boyle tuvalete egilmistim dikisimden su damlamaya baslamisti enfeksiyon kapmis 3 gun hastahanede yatmistim serumlar pansumanlar falan iyi olmuştu 2.dogumumda da dudak gibi olmustu ameliyat yerim doktor kapatma acik kalsin batikonla pansuman yap demisti acilabilir die uyarmisti simdi yine hamileyim doguma az kaldi bakalim bunda ne olacak insallah bisey olmaz 🤲🏻
MorKelebek54 Mirach bence doktorunuza gidin. Akinti varsa enfeksiyon vardir. Ki orda ufak bi delik car acik gihi duruyo yanlis da goruyo olabilirim tabi bence hemen bi gitseniz iyi olir ki tam kapanmamis gibi de duruyo
Mirach MorKelebek54 evet bazı yerlerinde açıklıklar var 🥹 kötü kokulu akıntısı da var gideceğim yarın doktora çok sağolun
MorKelebek54 Mirach kokulu akinti bile olmasa gitmen gerekli tam yapismamis cunku. Bende sezeryan olduk bende hic boyle olmadi suan tamamen kapali 1 ay oldu sezeryan olali. Mutlaka git giruncihmal etme Allah korusun daha kotu sonuçlar olur bide