Nur5201 ilk baş hiç ağrım olmadı lekelenme başlamıştı sonra bi sabah adet ağrısıyla uyanfım kanamam başlamıştı hemen doktora gittik muayene etti dedi düşük gerçekleşiyo iyiki geldin kğrtaj yaparlardı yoksa seni dedi hemen iğne falan yaptı dil altı hap verdi bikaç hap daha verdi evde düşürdüm tuvalette zor bir süreç kendime gelemdiö ama şuan kızım var çok şükğr üstünden 2 yıl geçti o günün ama hala aklımda inşallah seninki güzel sonuçlanır ben son ana kadar hep cabaladım onun için sende çabala🙏