ldmzki Kızlar merhaba 4-5 gündür sağ kasığımdan belime ve bacağıma uzanan sancı halinde bir ağrı var Dün yumurtlama oldum sanki akıntım oldu Yumurtlamadan olabilir mi? İlknkez bu kadar ağrım oldu
serenaygobul81 Olabilir canım bende doktora gidiyorum doktorum yumurtlama olmuş dedi bende test yaptım silik çıktı herkes kuruma çizgisi dedi adetimi bekliyorum 4 gün geciktim hala bekliyorum sende adetini bekle bende de aynısı oldu kasık ağrım bel ağrım vardı
serenaygobul81 Doktorlar normal diyor canım yumurtlama olduysa gebelik oluşumunda yumurtlama döllenecektir ama olmazsa regl olup sökülür. O yüzden adetini bekle