Kızlar merhaba 4 gündür geciktim adet olcak gibi kasık ağrım var erken gebelik testi yapmıştım 2 tane silik çıkmıştı kuruma çizgisi denildi adet olmayı bekledim 4 gün geciktim bugün de olmazsam 5 oluyor bu saat oldu ne gelen var ne giden kasıklarımda ağrı var böyle gelip gidiyor adet olacak gibi ama uzun sürmüyor gögüslerim de acıyor bu durumla karşılaşan oldu mu ?