Sanırım en fazla 10 günüm kaldı ama çok garip hissediyorum ben de. Hiç beklemiyordum sezeryanı çünkü. Hep normal olacak diye odaklanmıştım. Sanki doğuracak ben değilim gibi 😅
Bir yandan artık gerçekten zor hareket ediyorum bi an önce de doğurasım var aklım karışık🤪 37+0