Azra8Engin Kızlar 1 aylık bebeğim cumartesi günü burnundan süt kustu. Bugün de banyo yaptırdım emzirdim yatırdım. Uyudu, sonrasında hapşırdı ve burnundan süt geldi. Çok ağladı. Başına gelen var mı?
Pamugunannesi1 Azra8Engin Ağzından çıkaramadığı zaman burnundan da çıkabiliyor. Ama gazını tam çıkardığınızdan emin olun , yan yatırın reflü yatağı varsa daha iyi olur en azından fazlasını çıkarırken rahat olur genzine vs kaçmaz sağlıkla büyütün 🙂↔️
Melike_4949 Azra8Engin genzine kaçmıştır reflüsu olabilir.reflu yatağı kullanın gazını almadan yatirmayin bir ,30 dk kucaginizda tutun
ASE6154 ASE6154 reflü olmuş olabilir belki fışkırarak kustuğu için burnundan geliyordur 🙄 Allah şifa versin
Mommytwice2 Azra8Engin gazını çıkartın bide yan yatirin benim bir tanıdık da öyle oldu ama o morarmisti bide
Azra8Engin Melike_4949 reflu yatağı kullanıyoruz onda yatıyordu zaten. Bir anda çok ağlayınca korktum. Normal birsey değil mi ?
Azra8Engin hepoyleolurzaten__ 2 oldu bu. Devamlı olan birsey değil. Cumartesi kustugunda aglamamisti ama bugün hapsirirken oldu çok agladi yavrum
Yagizinannesi_ Azra8Engin benim bebeğimde 2 aylık ara sıra yapıyor öyle doktoruna sordum bi süre dik tut sonra yatır dedi. Devamlı öyle yaparsa reflüden şüpheleniyorlar arada olması normal
Melike_4949 Azra8Engin evet normal ama dikkatli olun yani gazını iyice alın kucaginizda tutun biraz emzirdikten sonra birde yan yatırın mutlaka gece
Yagizinannesi_ Azra8Engin korkma bende çok korkmuştım burnundan baya fışkırmıştı dediğim gibi doktoruna sordum devamlı olmadığı için sorun değil şuan 2 aylık oldu 1 aydır hiç yapmadı dik tutmaya özen göster korkma
MorKelebek54 Azra8Engin benim de oglum boyle yapiyo bazen. Hem agzidnan hem burnundan geliyo hatta fazlasini cikartiyomjs annem oyle dedi bugun doktora sordum o da oyle dedi yan yatirmammi soyledi. Bide gazini tam cikardigindan dmin olmami soyledi gazini ciskrtmaya calisirken de olabiliyomus bazen ayrica bide cok hirpalanirsa felan da olabilirmis kirlalanirsa derken emdikten sonra yatik kaldir felan gibi