Feyzamali33 canım bu tamamen keyfiyle alakalı ufaklığın benimde bebişim 18 de falan gösterdi beyefendi kendi keyfine şuan bile 28 haftalık olduk doktorum boyunu ölçemiyor doğru düzgün çünkü asla durmuyor elimde yüzünün net olduğu bir ultrason yok tam gösteriyor sonra arkasını dönüp eliyle kapatıyor 😂 sağlıklı olsunlar inşallah 🤲