Arkadaşlar 37+5 haftalığım acaba devlette çatı muayenesi yapılıyor mu biliyor musunuz. Devlette ki doktorum bu hafta yoktu diye ben özele gittim çatı muayenesi yapıldı direk Normale uygun değil denildi. Benim canım yandı ama vajinal enfeksiyonum olduğu için acıdigini düşünüyorum cunku daha önce alttan muayene olduğunda hiç canım yanmazdı