Minikki23 Kızlar doğumuma sayılı gün kaldı.Birkaç gündür de unutarak biraz fazla kiraz tükettim.Kan sulandırıcı etkisi olduğu için bir sorun olur mu acaba.Kanama riskini artırıyormuş sanırım 😕
Lenay223 Minikki23 ilk defa duydum böyle biseyi ama genel olarak herşeyin fazlası zararli ölçülü olmak lazım
Babymom07 Minikki23 aaa bende ilk defa duydum kirazı bende çok seviyorum 1 kase yiyorum günlük 27. Haftadayım sorun olur mu ki acaba
Babymom07 Minikki23 kanı sulandırıyorsa doğrudur yine de çok yemedikten sonra sıkıntı olmaz inşallah yoksa doktorlar yasaklardı heralde 🙃