Havvauygun Meraba arkadaşlar daha demin kan vermeye gittim devlet hastanesine doktor karnımdan baya bastırdı ultrasonla bakarken sıkıntı oluşturur mu bebeğim için :(
Yalinn8 Havvauygun tabii olmaz, karin, uterus, kese, su... bebege cok yol var bazen yakalayabilmek icin bastiriyorlar,özellikle detaylidaa
senayck Havvauygun detaylıdan sonra 3gun eğilmekte yatmakta zorlandim öyle bastırdılar ki o kadar canim yandı ki gözlerimden yaşlar geldi bastırdıkça kontrole gidince sordum bisey olmaz merak etme iyice görebilmek için başka şansımız yok herkeste görüntü aynı olmuyor dedi
semazkcblc Havvauygun bazen benim doktorum da yapıyor canım daha düzgün görbilmek için. Doktorum erkek hatta o kadar bastırıyo ki ben kıvranıyorum resmen ama bi sorun yaşamadık çok şükür🙏🏻 Korkma bi zararı olsa yapmazlar
Zhrafth Havvauygun ilk hamilelikse ve daha haftalıksa bebek keseyi görmek için bastırıyorlar bende de olmuştu o çok bastırmişlardı nişey olmadı korkma suan 29+3 üm ☺
Badgirl_ Bebegini öldurmeye calısacak hali yok demi doktorun. Allah askına bukadar pimpirikli olmayın bırakın okadar sene okumuslar bildikleri isi yapsnlar . Tabiki olmaz zaten öyle en ufak biseyde bebege bisey olacak olsa insan nesli bukadar cok olmazdi😒mercimek kadar bebegi nasl görsun bastrmassa teknolojiden cok sey bekliyosunuz😀
Havvauygun Badgirl_ ben normalde özele gidiyorum o kadar bastırmıyordu bugün devlette çok bastırınca haliyle korktum.Bu kadar yadırganacak bir soru sorduğumu düşünmüyorum.Anneysem korkabilirim.
BurcuHamza Detaylı da benimde baya bastırdı tombik olunca göremiyorlar mecbur bastiruyorlar görmek icin
Dyg34 Havvauygun o bu alan üzerine okumuş sence 😊 olmaz benim doktorunda erkek erkek gücüyle bastırıyo rahatta görmek açısından
Sezenkarademir Havvauygun 16 haftalıkken gittiğimde uyuyordu ve cinsiyetini görememiştik. Uyansın diye ultrasonla karnıma vurdu sarstı onu 😂😂 bir şey olmaz korkma
Yalinn8 Havvauygun tamam 7 haftalik da olsan yazdiklarimin hepsi sende de var, icin rahat olsun, o zamanlarda gorulmesi gerekenler ustten cok rahat gorunemeyebiliyor o yuzden de bastiriyolar😉
Sofita Benim doktorumda dun baya bastirdi hatta bazen yuzunu donsun diye pit pit vuruyor bile ultrasona baktigi aparat ile birsey olmaz, doktor yapiyorsa korkmamak lazim
Selintosh Havvauygun ayrıntılı ultrason çektirirken bebeğin damarlarına organlarına kemiklerine bakabilmek için daha çok bastırıyorlar cnm o bastırmalar ne ki?