Merhaba. Benim de o dönemlerde sürekli kahverengi leke oluyordu sonra bir gece iki peçeteyi dolduracak kadar kan geldi ama sonra kesildi. Sabah hemen doktora gittik bir şey görünmüyor dedi sonradan da kesildi. Siz ne olur ne olmaz diye bi doktora gidin içiniz rahat olsun en azından