Sahra1221 Adet olmadım sadece kuru tortu attım doktor kist oluşmuş dedi ilaç verdi sonra adet oldum. 5 gün sürdü bitti iki gün oldu. Ama bugün tekrar başladı yaşayan var mı?
1palyaco Sahra1221 ilk adetim normal oldu ama ikincisi çamur gibi olmuştu kıvamı da rengi de ve şiddetli ağrı ile olmuştu benim. Pıhtılı tortu gibi ilk adetimde gördüm .
Karanfil_ Sahra1221 benimde öyle olmuştu ve nerdeyse 15 gün sürdü ilk çamur gibi sonra kanama şimdide akıntı kan soğan suyu içiyorum o temizliyor bence sizde için
1palyaco Sahra1221 şuan hamileyim . İlk üç ay korundum o üç ay çok düzensiz adet gördüm adet rengi vs normaldi ama düzensizliğim çok garipti .
Sahra1221 Karanfil_ kanama devam ederken içmeyin diyor Saraçoğlu bitsin öyle başlarım. İnşallah bize şifa olur gelecek ay güzel haberler alırız 🌺☺️
Sahra1221 1palyaco aa çok sevindim. Sağlıkla kucağına alırsın inşallahhhhhj🤲🏻 benim de şu an öyle psikolojim bozuldu resmen. Geçer inşallah
1palyaco Sahra1221 amin inşallah teşekkür ederim 🌸 zor bir süreç ama stres yapmayın en kısa zamanda size de sağlıklı bir bebek ve gebelik nasip eder Allah inşallah 🤲🏼
Sahra1221 Karanfil_ kanamayı artırıyor diye Saraçoğlu adetin biriminden 5 gün sonra başlayın diyor. Söktürücü etkisi var ya. Benim leke şeklinde geliyordu içtim söktü.