Hanımlar 28 yaşındayım kalp yetmezliği teşhisim var yüksek ritim bozukluğu yaşıyorum doğum sonrası kalp biraz daha kötüleşti sanırım şuan %30 performans gösteriyor doktorum MR sonuçlarına göre belki kalp pili takabiliriz dedi. Nasıl birşey hiç bilmiyorum ne demek olduğunu bilmiyorum korkuyorum bilgisi olan varsa beni biraz aydınlatabilir mi😔