Mrcktl Bende son adete göre 6+6 dün ilk muayeneye gittim. 5 haftalık kese olduğunu ama bebeği henüz göremediğini söyledi. Alttan falan bakmadı. Özel bi folik asit vitamin içeren birşey verdi. 12 Haziran’da tekrar gel dedi. Endişeliyim umarım görürüm, görürüz ❤