Merve1234Merve Merhaba kızlar ayağımdan sinek ısırmıştı aşırı kaşındı azıcık yara olmuştu kolonya döktüm yandı baya. bebek için kolonya zararlı mı sürdükten sonra aklıma geldi 🥺
Lalemmm12 Merve1234Merve ayağınla bebeğin ne gibi bağlantısı olabilir 🫠🫠🫠 kolonyayı içmedin ya ayağına sürdün bu kadar üstüne düşme sakınan göze çöp batar derler biraz rahatla Allah’a güven bebeğini Allah’a emanet et en ufak şeyde bişi oldu mu diye düşünme
Enfal_06 Merve1234Merve bana kolonya koklatildi başım dönüp bayıldığım için hamileydim bile ona bakarsan ıslak mendilerde de alkol var her dezenfektanda var korkulacak birşey yok
Lalemmm12 Merve1234Merve anlıyorum seni canım yanlış anlama beni amacım üzmek falan değil ama gerçekten üstüne çok düşersen illa bişi olur kafanı rahat bırak düşünme o şuan zaten melek ve onu koruyorlar 🥰