Ellvn_ Kızlar sabah farkettim göbeğim aşşağıdaydı baya. Karnım küçüldü biraz sanki birde ara ara yalancı sancılarım oluyor galiba aynı durumları yaşayanınız varmı
Arascancan Ellvn_ Ayni durumlari bende yaşıyorum ARTIK bebeğin yeri daraldi durmuyor ARTIK yerinde 10 haziranda sezeryana giricem hayirlisiyla
Ellvn_ Haticeburak06 hahaha bende doğurdun sandım canım kusura bakma😃 normal yani yaşadığım bu durumlar
metemom_ Haticeburak06 ay sen doğumum daha olmadı diyince bana bir gülme geliyor tüm forum seni bekliyoruz 😂😂
dhbetul Ellvn_ canım doktor bana 36da karnın düşer bebek kanala iner miden rahatlar dedi. Düşmesi normal hatta gerekiyor demekki endişelenme 🥰 zaten bebek bu saatten sonra heran gelebilir gibi düşünmek lazım
Ellvn_ dhbetul çok teşekkür ederim 🌸adet ağrısı gibi sancılarım oluyor ara ara bazen şiddetle ıyor sonra geçiyor