MrvBK Reglim biteli 3 gün oldu. 2 gündür fitil kullanıyorum. Fitil kullananlar ertesi günü beyaz akıntı vs yaşadınız mı? Yumurtlama zamanındaki gibi akıntı fakat ovülasyon testlerim silik çizgi. Fitilden kaynaklı olabilir mi bu akıntı acaba?
Enfal_06 MrvBK fitilden sonra akıntı normal rengine dönüyor enfeksiyon için mi fitil kullandınız eğer öyleyse normal bişey ben çok kullandım hep öyleydi akıntı rengi fitilden oluyor
MrvBK Enfal_06 Evet hafif enfeksiyon var demişti doktorum. Gebelik planladığımız için de öncesinde bir temizlik olsun demişti. O yüzden verdi
lilyum_ MrvBK ben de dün akşam ilk defa fitil kullandım.gece uykudan uyandiracak kadar cok akıntı vardı. İc çamaşırımı doldurmuş resmen. Eridigini düşündüm. normal galiba