ataninannesi2024 Yani o aylarda da alsanız olur ama zaten tahmini biliyorsunuzdur kilosunu şimdiden de alabilirsiniz bana da doktorum iri bir bebek dedi durdu ben ona rağmen 0-3 ay daha fazla aldım oğlum 3050 doğdu küveze girdi biraz kilosu düştü birde hiç doktorun dediği gibi iri bir bebek değildi bazen yanılabiliyorlar 🙈ben ilk gebeliğim de cinsiyet öğrenir öğrenmez almaya başlamıştım çok fazla eksik var diye 30.haftam da yıkayıp kurutmuştum 32.hafta da çanta hazırlamıştım şuan fazla bir eksiğim yok sadece kıyafet eksiğim var o yüzden de toplu alacağım şimdiden alsam da aynı şey sonradan alsam da diyorum 😂