Kızlar hastane çantasını yavaş yavaş hazırlıyorum 36.haftama bi kaç gün var bebek için bir tane hemşireye verilecek 10 lu set aldım ama alt üst takım olanı vereceğim
4 tane de yedek takım her birinin içine de birer zıbın çorap eldiven koydum
2 muslin örtü 1 tane onlu takımın içinde çıkan battaniye orta kalınlıkta bir tanede her ihtimale karşı pamuklu battaniye koydum
Biberon emzik süt sağma makinesi mama vs birşey koymadım ihtiyac halinde eczaneden alırız zaten
12-15 tane de bebek bezi bi paket ıslak mendil kendime 1 tane emzirme sütyeni 3-5 tane de göğüs pedi 4 tane deepend koydum
Daha kendi giyebilicek birşey koymadım ama onada büyük ihtimalle
2 tane pijama takımı
Terlik
Göğüs ucu kremi
Birde çıkarken giymek için bi elbise koyarım diye düşünüyorum
Sizce eksik yada fazla olan birşey varmı ?