Busraa8 Kızlar iki gündür sadece sol göğsümün ucunda beyazlık vardı bebeğim emiyordu yine ama bugün ucu tamamen beyazlamış ve göğsüm şişti sertleşti ağrımaya başladı.Bende sağim dedim boşalsın süt ama bir kaç damla anca çıktı ucu tıkanmış ne yapıcam ?
Fatimecansu79 Busraa8 bebeği tersten emzirin Lahana koymanın ise yaradigni şöyleyenler var sıcak duş alın ve bol bol emzirin ben öyle yapıyordum
Aseliimmm Busraa8 sıcak duş ve mesaj yapıp sağmanızı öneririm bende mastit değilde süt birikmesi kitle kitle olmuştu göğsüm öyle çözümledim
Ebbruc Busraa8 sıcak duşun altında yukardan uçlara doğru masaj yapın sürekli ve bol bol emzirin bebeğinizi, ancak öyle açılır süt damarları
Cosimaniehaus Busraa8 buz koyup bekletin. Ablamda olmuştu yeğenimi sütten keserken. Ebe bir tanıdık buz koymasını tavsiye etti işe yaramıştı.
Busraa8 Fatimecansu79 lahanayı şimdi bulamam eşim nöbette evde tekim sıcak havlu koyuyorum şuanlık 🤦🏻♀️
Eflinshine Busraa8 Dayanabildiğin kadar sicak suya gir bolca sabun sür goguslerine yukardan asagiya siyirir gibi masaj yaparak o sertlikleri yumuşatmaya çalısabilirsin. Bende sık olurdu tek iyi gelen bu oldu banyodan cikincada makineyle sağım yapmaya çalıs
Nnoktaa Busraa8 süt incisi denilen olay gelmiş başınıza. Sağım yapın emzirin. Bu esnada narin masaj yapın. Ilık duş altında masaj yapın. Sıcak havlu haricinde buz kompressi de yapabilirsiniz.