Ucurumcicegi Merhaba arkadaşlar normal doğum yaptım 11 gün oldu ödemim var bu yüzden ellerim parmak uçlarım uyuşuyor ödem atabilmem için önereceğiniz bir şeyler var mıdır ?
Burcu1659 Ucurumcicegi merhaba bahsettiginiz durumun aynisi bende var..dogum yapalı bir hafta oldu ayaklarımda ellerimde ödem oluştu. Sizin geçti mi ?
aslhnkrts9 Ucurumcicegi ben 5 dk olsa da bebek arabasıyla çıktım hep yürüyüşe ilk zamanlar zor oldu ama ikimizde alıştık evde de yürüdüm gezindim hep benim ödemim aşırı derecede vardı ayaklarımın üstünde duramıyordum
Ucurumcicegi aslhnkrts9 aslında çok su tükettim tüketiyorum ama neden böyle oldu anlamadım ama yürüyüş yapayım o zaman ben de