Kızlar bu ikinci gebeliğim. Doktor bebegin bası asagıda 1 cm acıklık var erken dogum riskin var dogum olabilir 1 hafta mı iki hafta mı bilmiyorum dedi. Kızımda 36+2 de 2 cm dediler 39+2 de dogdu. Doktor oyle konustu ki bir de diyor burda kuvöz yok araştırma hastanesine git. Nstse sancı va cıkmadı ama cok moralimi bozdu ya😣 sizin fikriniz nedir ?