Aselimm çilek dahil mevsiminin sebze ve meyvesi dışındakiler gerçekten çok zararlı, hele ki çilek zaten son yıllarda gdo içeriğiyle dolu, lekesini kaşıntısını geçtim çocuğun organ gelişimini ciddi anlamda kötü etkiliyor, organik ve ilaçsız olduğuna inanıyorsanız siz bilirsiniz tabii ki..