Merhabalar. Bu baslıgı birkac gün önce gördüm fakat inceleyemedim şimdi de bulamadim tekrar altlarda kaldi sanirim. O yüzden tekrar baslik actim. Temmuz sonu agustos basi gibi dogumum olacak. 32.haftada calisabilir raporu alacagim sonra okul kapaniyor zaten. 37.haftada mecburi basliyor sanirim dogum iznimiz. Bu izin konusunda yaz tatiline denk gelmesi sebebiyle dogum öncesi izinleri dogum sonrasina aktarma gibi sansimiz var mi ? Ya da aktarmasak da asagi yukari hangi ayda bitiyor iznimiz ?