27 aylik oğlum tovalet e alıştırmak istiyorum en azından denemek istiyorum. Bayrama kadar belki bezi bırakırız. Lazimligi ile tanistirdim onun olduğunu benimsedi ben lavaboya gidince oda gelip oturmak istiyor. Kıyafetle bazen kıyafetsiz. Ama hiç yapmadi lazimliga. Günde 3 kere sadece cisli dolu bezini degistiriyorum. Bı kere bazen iki kere büyük abdestini yapıyor. Bide henüz tam konuşmuyor lazimligi oturunca diyorum hadi oğlum yap pırt yap ııı diye kendini sıkıyor ama bisi yokk