Seac Merhaba öncelikle 2 ay önce doğum yaptım. Bugün kontrol vardı Dr kilosunu az almış dedi. 250 gram almış 1 ayda. Yanı emsirilorum sık Ka neden almıyor anlamadım. Neler yapabilirim alması için tavsiyeleriniz var mız
Tusac Hem emzirin hem de mama verin. Mama kilo aldırıyor. Kaç kilo şu anda belki 2 aya göre normaldir?
mervemurat16 Seac uykuyla alakası olabilir ama bünye meselesi belki sütünüz azdır bebek için yada bazı sütler yağsız oluyor nekadar emsefe bebek yaramıyor sütünüzü tattınız mı belki acı veya tuzlu isi belki oda etkiler
Edanur1210 Bende hem mama hem süt veriyorum sütüm yetmiyor 20 günlük olduk gaz sorunumuz var bide çok kusuyor