Eski konulara baktım sanki çoğu kişi mağdur durumda, bu şekilde çalışabilen var mı? Merak ettiğim başka bir şey çalıştığın saat üzerinden mi maaş alıyorsun yoksa normalde aldığın gibi mi? Ben 7.5 saatten hiç bahsetmeden yarı zamanlı çalışmak istediğimi söyledim ve hiç oralı olmadılar, tam zamanlı işe alındın diyerek konuyu kapattılar. Ama insan yoruluyor ya..