Zhrbjts Normalde hep takviye kullanan biriyim doktorda bakmadı daha kan degerine 9.haftada demir kullanmaya başlasammı depolarımın durumunu bilmiyorum
Aslanmom1 Zhrbjts Benim kan değerlerim çok düşük olduğu için verdi. Gebelikten önce zaten içiyordum devam et dedi bırakmadım hiç
Zhrbjts momofmychildren teşekkürler normalde doktor bana kullanmazsam anemi olursun diyordu bende doktoruma demeyi unuttum tahlilde yaomadık o yüzden kararsız kaldim
Zhrbjts Hulo2105 teşekkürler normalde doktor bana kullanmazsam anemi olursun diyordu eskide bende doktoruma demeyi unuttum tahlilde yaomadık o yüzden kararsız kaldim
Hulo2105 Zhrbjts yani zaten 12-14 hafta arası veriliyor yani erken şu an sadece folik asit içmeniz yeterli
Hllbsra @"Zhrbjts ilk başlarda zaten kullanılmıyor değerler yüksek çıkıyor sadece folik asit kullan diyorlar, 11 12 hafta sonra zaten bütün değerler değişiyor ve takviyeleri yazıyorlar