elifozkann Yav kış gebeliğiyle yaz gebeliği bir mi en iyisi ağustosta hamile kalıp mayısta doğurmak😀 kısa kısa günler
Masym34 elifozkann benim son adet ağustos ayı mayıs bitecek hala gelmiyor ama bu havalar iyiydi ısınmaya başlıyor
1prensesannesi__ elifozkann 29. Haftadan selam asko hazirana bile giremiyoruz gibi hissediyorum agustos nasil gelcek bilmiyorum 😂😂
elifozkann Ayrıca bebek sıcak günlerde doğmus oluyor mis gibi. Eğer gebelik planlıyosanız ağustosu bekleyin kızlar😀