Bende doğurdum 😂 39+1 de sezeryan tarihini beklerken 38+6 da normal gelmek isteyen minik prensesim ❤️❤️ salı günü hastane kontrolüm vardı gecesi sancılarım başladı sabah hastaneye gittiğimde 5 cm açıklık vardı sonrasında doktorumu bekledim muayne için muayene olduktan sonra normal yapmaya karar verdik suni sancı yardımıyla saat 14.24 te kızımı kucağıma aldım ağrılı oldu ama kucağıma aldığımda herşey bitti rabbim bekleyen herkese kolay doğumlar nasip etsin inşAllah ❤️❤️