Kızlar 18+4 olduk 2. Gebeliğim bu arada ilkinde böyle bişey yaşamadım ama şimdi göğüslerim bi an çok acıyor sıkıp rahtalamak istiyorum sıkınca 3 5 damla sıvı geliyor ama çok acıyor yani eşimde sıkma belki bebeğe giden vitamini ziyan ediyorsun belki bebeğe bişey olur diyor bu durumu yaşayanlar var mı rahatlamak için ne yapıyorsunuz ve sıkmak tehlikeli mi