Saadet27 Selammm kızlar 37+1 im ve karnım inanılmaz sertleşiyor dünden beri sizce Doğum belirtisi midir ?
Dyg34 Saadet27 canım agrı eşlik ediyormu kasılma kramp gibi onlarda eşlik ediyorsa nst gir benimde 2gündür oluyor 37+3 ama agrı birşey yok sertleşiyo sanki bir yere toplanıyor
Merobebe Saadet27 bende 36 haftadayım. Kaç haftadır vardı.3 gündür arttı. Bu sabah ta adet sancısı çektim kaç saattir, Benimde aklımda Doğum belirtileri mi diye bayağı bayağı korkuyorum ya
Ervaelizinannesi Aleyküm selam Kişiden kişiye değişir ama benim de iki haftadır sertleşiyor 40+0 olduk ne gelen var ne giden
Saadet27 Dyg34 yaaa ilk gebeliğim agrıyı tanımlamak zor geliyor belki komik gelcek ama Arada altta batma oluyor ☺️
Dyg34 Saadet27 benimde ilk ama agrı girip çıktıgını anlamıyormusun kramp gibi yada karın agrısı gibi. Alta baskı batma bende de oluyor ee normal az kaldı sonucta
1850 Saadet27 aynı durum bende de var 36+1 karında sertleşmem arttı ve batma cok fazla alt kısımlarda daha bır ıkı hafta daha dursun ıstıyorum. Ama sankı her an dogcak gıbı gelıyor bu belirtilerde 🙄🙄