tunahansmom yok biogaiayla basladık, bi sise bitip fayda göremeyince diğerinden aldık. Hatta gaz damlasıyla birlikte probiyotik de kullanmıştık doktor önerisiyle. En güzeli bence tane kimyon çayı iç, hem süt artırıyo hem bebek rahatlıyor benim tecrübeme göre