rabiaulu 40+0 kontrol diye geldik sancı nedeni ile yatış verildi yarım santimlikken 3 cm açılma oldu Rabbimin izni ile sağlıkla doğacak inşallah bebisimiz🥰🥹 Duaniza talibim 🙏🏻
Haticeburak06 rabiaulu dualarım seninle. Allah rızası için sende bana et bende 40 oluyorum bu gece 2 cm açılmam var aşırı bunaldım nolur dua et bana🥹🥹🥹🥹🩷
rabiaulu Haticeburak06 seni en iyi ben anlarım etmemmi hiç dua canım benim sende sağlıkla kolaylikla atlat İnşallah 🥹
Dilaraogzhn Haticeburak06 benimde 11 güne doğurmam gerekiyor :/ haber ver inşallah yarın bir hareket vardır sancı yada açılma