gozdeakyosun ben hamilelikte bir liste takip etmenin oldukça zor olduğunu düşünüyorum. İlk aylar bulantıdan ne yiyeceğimizi bilemiyoruz, 2. Trimester da canımızın çektiğini yiyoruz listeye uymak çok zor, son ayda belki uygulanabilir onda da reflü şişkinlik derken zor gibi.
Bence genel bi liste olabilir.
Mesela kahvaltıda mutlaka yumurta, ceviz, peynir olmalı.
Ara öğünde yoğurt kefir olmalı
Akşam menüsünde protein ağırlıklı beslenmeli gibi gibi.
Benim düşüncem bunlar 🙂