Mrvtevafuk ben sizin gibi düşünmedim doktorlar zaten yeterince kazanıyor ve doktorum istediğin yerde yaptır demişti . Bizim bebeğimiz doğdu 4 aylık şuan 1 aylıkken anjiyo oldu aort damarı açıldı şuan yakın takipte çünkü tekrar daralma olasılığı çok yüksekmiş . Ben ayrıntılı bir genetik test kendi isteğimizle daha yaptırdım hamileyken eşim ben ve bebek amniyosentezi ile çok şükür genetik bir şey çıkmadı ama eğer yaptırmasaydım sürekli kafamda kuracaktım doğuma kadar ve doğuncada biz sırf o yüzden yaptırmak istedik. Size şuanda tavsiyem doğumunuz çok iyi bir pediatrik kardiyoloji ekibi olan bir hastanede gerçekleşsin . Sormak istediğiniz birşey olursa lütfen yazın bizim aort darlığı ve vsd görülmüştü vsd doğumdan sonra yavaş yavaş kapandı şuan görülmüyor ekoda şükür