35 haftalık hamileyim doktor kontrolüne gittim herşey yolunda nst vs sancı yok bebek iyi dedi Plesanta hafif kasılmış dedi kötü bişe mi dedim yok yormuşsun kendini dedi dinlenince geçer çok üzerinde durmadı kordon kan akımı iyi dedi , plesantada kireçleme yok dedi yorulunca nasıl kasılıyor anlamadım