Sibelella geçen sene benim kız 2750 doğdu 39+3 de
Doğduktan sonra şişi indi 2600 oldu 🤣
Küçücük minicikdi ama canavar gibiydi masallah kuveze falan almadılar.. İnan marketteki 1.5 Lt su siseleri varya onunla aynı boydaydi minicikdi şişeyi yanına koyup resim falan çektik.. annem büyük kızımın oyuncagina yelek örmüştü patik örmustu inan ki 1 karıştı yeleğin eni de boyu da o kadar küçüktü bak ben onu giydirdim üzerine prematüre yelek gibiydi.. ama maşallah çok saglikliydi.. kilo az olunca sağlıksız olucak kuveze gircek diye bişey yok yaşadım gördüm.. o yüzden hiç korkma kendini de üzme bebeni strese sokma 🌸❤️