YigitPoyrazMomm Mutluluktan bağırmak istiyorum çok mutluyum kızlar gözlerim doğru mu görüyor? Nedemek bu 
Azra8Engin YigitPoyrazMomm 2 gün sonra tekrar kan verin. Hayırlısı olsun diyip ümit vermek istemiyorum. 2 gün sonra tekrarlayin. Hakkınızda hayırlısı olsun 🩷💐
_Eliffm Hamile değilsiniz 5 üzeri olması gerekiyo ama adetiniz gecmediyse geçtikten sonra tekrar verin
YigitPoyrazMomm _Eliffm dün regl oldum ama çok az geliyor yanı bu değerle ilk defa görüyorum oğlumda 5 bin küsur görmüştüm
_Eliffm YigitPoyrazMomm benim gördüğüm 2 küsür beş üstü değil inslaalh yerleşme kanamasıdır hamilesinizdir
YigitPoyrazMomm ASE6154 nomald 25 adet olmam gerekiyordu gecikti 29 oldum ama çok az bisey geliyor yoğun kanamam yok 1 hafta kadar da beklicem kan testi vericem yeniden
T1627 YigitPoyrazMomm ilk gebeligimde 2 ile ogrenmistim regl e bir gun vardi doktor bi kaç gün sonra yine kan ver 2 nin ustune cikmissa gebelik var altina düşmüş ise yok şuan ne var ne yok diyebilirim demişti ve bende deger yukselmisti hamileydim
YigitPoyrazMomm T1627 ben 1 hafta geçsin tekrar kan vereceğim lakin hafta dayanabiirsem😂 ben 29 regl oldum ama çok az geliyor
T1627 YigitPoyrazMomm bi haftaya gerek yok ben 2 ile ogrendim sonra uc gun sonra adet olmayinca yine verdim 47 olmustu deger
YigitPoyrazMomm T1627 2 gün sonra tekrar kan veririm inşallah benimledir miniğim ilk defa bu değerle gördüm oğlumda 5 bin küsur görmüştüm
Alone YigitPoyrazMomm cnm bu değere göre gebe değilsin maalesef 😥 0-5 arası negatif sayılır. Seninki de bu değer arasında. 2,41 değeri 5,0 ten küçük bir değer