Bir_nazenin01 Kızlar tam 40 gün önce şehir hastanesindw pıhtılaşma ve gen testi verdik ama e nabız da sadece muayene ve istenen tetkikler gözüküyor siz nasıl öğrendiniz sonuç çıkınca e nabıza düşüyor mu
gokceekus17 Bir_nazenin01 bende Ankara da devlet hastanesinde yaptırmıştım sonuç çıkınca beni aradılar gelin sonucunuzu alın diye gidip sonuç kağıdını almıştım onu doktoruma götürmüştüm. Benim bildiğim e nabızda çıkmıyor sonuc
pnarpnar35 Bir_nazenin01 gidip alman lazım canım genetik sonuç e nabizda paylaşılmıyo hatta bana esiminkini bile vermediler gidip kendi alması gerekti 🌸
Buketelvr gokceekus17 ücretli mi yapıyorlar genetik testi sadece anneden mi alınıyor bende gebeym ama ben acaba doğduktan sonra çocuktan mi alsalar die düşünmüştüm ne yapmalıyım sizce
gokceekus17 Buketelvr ben devlet hastanesinde yaptırdığım için ücretsizdi. Benim ciğerime pıhtı attı daha öncesinde de düşüğüm olduğu için doktorum istedi yaptılar sonucunda genetik pıhtılaşma çıktı zaten. Bir tek benden kan alıp yaptılar. Sizin dediğiniz nasıl oluyor bilmiyorum.