eslemcagla zam mi gelmiş? 22500 dü en son. Kredi kartı ile 23600 olması lazım.. taksitlendirme yapmıyorlar bankayı arayıp kendin taksitlendireceksin
eslemcagla ben 1 gece kaldım. Sabah 7bucukta yatisim oldu. O gün bayagi çok sezaryen varmış beni 1 e doğru aldılar. Sezaryenden sonra ağrı kesiciler uygulandı. Sütüm yetersiz geldiği için bebeğime mamayi kendileri tedarik ettiler. Bebeğime ilk aşıları yapıldı topuk kanı alındı. 4 gün sonra çocuk doktoru kontrole çağırdı tekrar kilo boy baş çevresine bakıldı. İşitme testi yapıldı. Benim kontrolüm de 1 hafta sonraydı. Yine ücretsiz muayene oldum murat beye. Aklıma bunlar geliyor şu an. Senin soracağın birsey varsa cevaplarim