Gizemmciik Kızlar merhaba 15 haftalık olduk bile biiiz 😊 ama bulantım halsızlıgım hepsı bırden gectı. Aslında buda benı bıraz korkuttu bır sorun var dıye. 16 haftada doktor kontrolum var ama yınede evhammı yaptım bılemedımm
Yalinn8 Gizemmciik endiselenme hic 16 ya kadar fena kustum 17 ye gecerken bicak gibi kesildi, simdi tadini cikarmaya baslicaksin😉
Hhhzzzlll3545 Gizemmciik benimde 16 da hafifledi bayaa 3 4 gunde bir bulnti olmaya baslmisti saniyotum normll 😊 ama cok tedirgin oluyosan saglik ocaginda kalbini dinlemeye git bebeginin kalp sesi az duyulsada hizi gorunuyorr
Sabireeray Gamzeackyldzshn merak etmeyin geçicek inşallah 15 16 haftalarda hepsi birden kesiliyor biz 16 haftalığız ve yeni geçtik
Gizemmciik Betul2009 ınsallah tz zamanda gecer canım cok zooor. Gecıncede benım gıbı korku oluyor baksana 😀
Gizemmciik Yalinn8 tadını cıkarmayaa baslıyorum o zaman heyooo 💃🏻 Karnmda cok sısmedı bellıde olmuyor oda kesılınce korktum cıdden
Usakli64 Gizemmciik ben korkmamistim da annem sorup duruyordu 😅 cok gecmeden bebegim kipirdamaya basladi zaten
tugba_kck_1987 20.ci haftadayım 16.ci haftaya kadar berbat geçti diyebilirim 10 kilo verdim kusmaktan helak olmuştum ama bi anda kesildi kendime geldim hamd olsun 16dan sonra hamileliğin keyfine varabildim
Sabireeray Gizemmciik yok canım 12 haftalık ilken belli oldu bizimki 2li tarama yaptırmaya gittiğimde ultrasonda gösterdi 🙂devlet hastanesi bide söylediler çok şaşırmıştım 🙂
Oznurrrrr Benimde o haftalarda geçmişti birden kesildi hatta bende senin gibi endişelendim ama çok şükür bir sorun yoktu
Sabireeray Gizemmciik Gizemmciik gösterir inşallah 🙂kız olunca biraz geç gösteriyor galiba ilk bebekmi 🙂